Frustrări

- Mă, tu ești din ăia care dau rezultate numai sub tensiune. Las' că "dataviatoare" mă apuc să urlu la tine de cum ajungi la avion!

Primele 2-3 tururi de pistă mi-au ieșit așa de prost, că instructorul s-a enervat și s-a apucat iar de strigat; următoarele au început să-mi mai iasă, dînsul crede că din cauză că a tot strigat la mine. Eu nu-s chiar așa sigur...

Din cele 7 tururi în total, am reușit abia două decolări OK, dar cu aterizările încă e greu. Am tras prea devreme de manșă la una dintre ele, și nemaiavînd suficientă portanță, am cam dat avionul de pămînt.

- 5044, s-a cam trîntit, se trezește controlorul de zbor să comenteze -- unul din ceilalți elevi.

- Apăi am vrut să-l las să vadă ce-a făcut, îi răspunde instructorul referindu-se la mine... Apoi către mine:

- Hai să mai facem două-trei, să nu te duci supărat acasă, să poți zice și tu că ești pilot!

Următoarea aterizare a fost lină.

- Bravo dom'le! Ai văzut că se poate?!

- Ce... eu?! Cam cît am comandat eu aterizarea asta?

- Păi, cam 75%!

Nu-i rău, numai de-aș ști ce-am făcut de mi-a ieșit, ca să-mi iasă și altă dată...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?

 

© Copyright Hai la zbor! . All Rights Reserved.

Initial design by TemplateWorld

Blogger Template created by Deluxe Templates