Sub scrutinul SRI

Se pare că blogul ăsta mă îndeamnă la aliterații cu litera S.

Azi am zburat 50 de minute în care am făcut 4-5 tururi de pistă. Numărul nu e prea fix pentru că într-unul din tururi, executat cu multă măiestrie de instructorul meu, am fost doar martor, turul fiind o demonstrație de zbor la joasă altitudine.

La primul zbor am avut vînt din față, și avionul s-a ridicat atît de repede de parcă eram într-un lift. Apoi însă direcția vîntului s-a schimbat cu 180 de grade, astfel că următoarele decolări au fost lungi, și aterizările la fel.

La al treilea tur, după virajul 2, urmărind pista am văzut două mașini care au intrat pe ea și s-au oprit în capăt. Cîțiva bărbați au coborît și discutau între ei.

- Cine dracu' or fi ăia?! se miră instructorul.

- Habar n-am, zic. Au intrat fără nicio problemă și au parcat fix în capul pistei, n-are nimeni treabă cu ei?!

Aterizăm și mecanicul ne edifică:

- Or fost ăștia de la SRI, ne spune conspirativ. Mîine vine ăsta, Geoană, și or vrut să vadă ce și cum...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?

 

© Copyright Hai la zbor! . All Rights Reserved.

Initial design by TemplateWorld

Blogger Template created by Deluxe Templates