Musafiri

Azi am avut trafic pe aerodrom: au venit două avioane TL 2000 Sting, dacă nu greșesc de la Cluj. Instructorul meu a fost foarte curios să vadă cum se zboară în ele, așa că dupa 3 tururi de pistă am coborît iar el a urcat într-un TL, alături de pilotul respectiv, și-au dat o raită.



La întoarcere a fost teribil de impresionat, cred că i-a rămas gîndul la ele.



Am decolat să mai facem cîteva tururi, și între timp au decolat și cele două TL-uri, degajînd în viteză chiar pe sub noi...

Am transpirat ingrozitor azi, că au fost vreo 28 de grade afară iar în carlingă e ca într-o seră. După prima decolare, la virajul 2 mă usturau ochii în asemenea hal de la transpirația scursă în ei, că a trebuit să îl rog pe instructor să preia comanda cîteva secunde ca să mă pot șterge.

Evident că a refuzat imediat (“Descurcă-te, ești pilot!”) însă apoi mi-a dat un șervețel cu care m-am șters puțin ridicînd mîna de pe maneta de gaze.

Nu-s prea mulțumit de cum îmi ies tururile de pistă. La decolare fac palierul prea sus, apoi urc prea încet și nu prea înțeleg de ce; urc cît de repede pot fără să-mi scadă viteza de urcare sub 115 km/h, cu puterea la limita verde. Apoi virajul 1 mi-a ieșit azi bine doar de 2 ori din 5, cu toate că ieri mi-a ieșit mai bine cam de fiecare dată.

Cele 45 de grade între mine și baza pistei încă nu mi-s prea evidente pentru virajul 3, iar la virajul 4 mai uit să reduc imediat turația. Aterizarea încă mi se pare imposibil de făcut fără ajutor, dar cel puțin n-am mai băgat elicea în iarba înaltă. Cu toate că virajele mi-au ieșit parcă mai prost, per ansamblu am învățat totuși lucruri care ieri nu-mi ieșeau, iar ultimul tur de pistă parcă mi-a ieșit aproape acceptabil, cu viraje cu tot.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?

 

© Copyright Hai la zbor! . All Rights Reserved.

Initial design by TemplateWorld

Blogger Template created by Deluxe Templates