Pe fugă

Unul din ceilalți elevi -- mult mai avansat decît mine -- zboară solo și instructorul mi-a trimis un SMS, în stilu-i caracteristic, să dau o fugă pînă la aerodrom.

Am ajuns la timp pentru ultimele 3 tururi de pistă solo, ghidate prin stație, cu mult calm, de instructorul nostru. E important să urmăresc manevrele de aterizare și de la sol. Am recunoscut o apropiere prea ridicată, dar în general colegul meu zboară bine.

Am avut deci timp doar pentru 15 minute, adică două tururi cu touch-and-go. Nu mi-a ieșit prea strălucit decolarea, căci iar am exagerat controlul palierului și am pus roțile la loc pe sol pentru cîteva clipe. Turul l-am făcut mai strîns ca de obicei, dar important e că am mai exersat două apropieri și aterizări, și că am continuitate la zbor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?

 

© Copyright Hai la zbor! . All Rights Reserved.

Initial design by TemplateWorld

Blogger Template created by Deluxe Templates